Borta bra men hemma bäst...

...Eller inte...
Specielt inte med tanke på hur mitt rum ser ut just nu. Här behövs en rejäl rensning. Vilket jag skulle ägnat dagen till, men det slutade i att Sara och jag gick en vända på stan och där spenderade man istället upp en hel del slantar på kläder.
Och nu undrar ni förstås hur min vecka har vart? Ni kan få lite smakprov...


En dag var vi på marknad, fint område va?


Ni vet, Smooties i solnedgången. Sånt får man bara på semestern.


Två minuter från stranden. Här är den i skymning.

Sofia har väldigt många fina bilder som jag ska få sen, därför lägger jag inte upp mer från semestern just nu.
Tålamod, tålamod...
Men visst ser det härligt ut?

Kommentarer
Postat av: kajsa

gud va fiiint å drinken ser väldigt god utt det har du gjort dej förtjänst av.

jag väntar på bilderna ska bli skoj hihi puss

2008-12-04 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0