Att göra någon till åtlöje - Ett nöje?

  
Vet ni vad?
I sommras när jag höll till på Rhodos, då var det faktist en kille som pallade att göra mig till åtlöje varenda jäkla dag!
Jag umgicks med en kille som jag tycker väldigt mycket om, och den här snubben som pallade att göra mig till åtlöje, han sa varenda dag nya taskiga och för att inte tala om, väldigt korkade komentarer, till killen jag tycker mycket om, om mig!
Hänger ni med eller är det rörigt?
I varje fall, killen jag umgicks med kallar jag Jersey, för det var ju därifrån han kom, den korkade typen kan vi ju kalla just Korkad. För det var han. Helt rent ut sagt Korkad! Helt koko. Förstår inte att han ens pallade att göra mig till åtlöje, han fick mig att framstå som en idiot och hora. Han försökte få människor att skratta åt mig, och jag kan meddela att han och jag har hängt ganska mycket ihop. Vi träffades ju redan förra sesongen på Rhodos. Ni kanske förstår vad jag menar med att "hänga ihop". För i år ville jag inte "hänga ihop" med honom, och ändå PALLAR han att psyka folk med sitt fula tryne.

Jag har ALDRIG någonsin pallat att hämnas i hela mitt liv. Kan inte minnas en enda hämndaktion (att dissa killar via telefonen gills INTE). Men efter tre månader av samma visa, och Jersey som verkligen har visat att han inte vill höra skiten fick jag verkligen nog.
Och nu ska ni få höra.
Denna Korkad, var nämligen inte så bra på att.. öhum.. "hänga". Så en kväll sa han ännu en dum kommentar till Jersey som jag fick höra, då satte jag mig ned, väldigt arg och irriterad, och ritade en KARTA som jag tillägnade denne Korkad, och med stora bokstäver skrev jag hans namn. Sedan skrev jag säkert 20, siffror runt streckgubben jag ritat, detta skulle föreställa kvinnans erotiska zoner. 

Sedan tog jag med den här kartan, och började från toppen av bargatan. (Bargatan är inte jätte stor, men innehåller kanske över tjugo barer och klubbar, och alla känner alla). Där sprang jag runt och visade ALLA denna patetiska ritning. Och jag kan säga att reaktionerna jag ville ha ut fick jag respons på också, för ojoj vad folk hade kul åt den där kartan. Vissa kom t o m till min lilla bar och bad mig visa den för dem. Ryktet spreds alltså. 
T o m hans chef asgarvade när han såg den.  

Jag vill inte predika att det är bra med hämnd aktioner, men detta är den enda hämnd jag gjort.. Men oj vad bra det känndes att för en gångs skull sjunka till samma nivå! Inte bra, skönt, men inte bra.

Här är en liten kopia av kartan, men som sagt alla förvirrade ungdomar där ute, kvinnan har betydligt mer erotiska zoner än de jag ritat ut på den här.


Ber om ursäkt för att jag var tvungen att kopiera in ritningen i ett annat program för att det skulle funka...

Men som sagt, enda hämnden jag gjort, för jag blev bara sååå fruktansvärt frustrerad och trött. Just nu kanske man skulle skika direktlänken via msn till denna holländare i en liten uppföljare till aktionen...
Jag är inte snäll just nu...
  

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hahahah jag kan inte sluta skratta.

BRA GJORT TOWIE!det kunde han gått ha ler.

Man ska inte låta någon göra en till åtlöje.

Det här va nog ditt roligaste inlägg nu skrattar jag igen.hahahah.

Väldigt bra gjort å modigt

puss från stolt barret

2008-12-08 @ 23:41:08
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0