Tydligen så sitter det i musiksmaken

Läste just på aftonbladet om DIOs sångare. Han begravdes idag. Då hade religiösa fanatiker gjort "upplopp" och sagt att han skulle hamna i helvetet! URSÄKTA?
Blir såååå förbannad på er alla som tror att "tron" sitter i musiksmaken. För det första ska man väl följa sitt hjärta? För det andra sitter inte religionen i någon sorts musikstil. En religion sitter i hjärtat, inte i vad man lyssnar eller spelar för musik. FÖR det tredje så är det väl ändå upp till GUD att dömma. INTE er!

Fy tusan! Jag blev så upprörd! Arg! Förbannad! Vad är det för fel på folk? Något måste ju gått fel i ert hjärta om ni tror att det är det Gud dömmer efter.

Missförstå mig rätt lixom, jag tror på GUD, jag har gått i kyrkan, jag är konfirmerad, jag har läst mestadels av bibeln (världens bästa bok föresten), och inte någonstans i allt det här har jag läst eller hört att GUD sitter i musiksmaken. GUD är ju kärlek, inte hat. Så är det då inte mer än rätt att ni alla bara håller era idiotiska tankar för er själva och lämnar det till Gud. Ni ska väl koncentrera er på kärlek inte hat!

Skärp er för tusan och låt familjen och fansen sörja i fred.

Jag skulle kunna babbla på om det här i timmar till, men för att inte gå över någon gräns så sätter jag punkt här och låter er alla grubbla över detta en stund.
ADJÖ!

(Ps, man behöver inte klä sig på ett speciellt sätt när man är kristen, många, många kristna är rockers, punkare, hipphoppare, trots att ni alla har en "speciell" bild på de kristna, som nu säkert blev värre med detta inlägg, vilket inte var meningen, för alla är inte sånna där idioter som de här uppe verkar vara). (Ds Ursäkta språket).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0