Tove är ett PMS barn

När jag har pms blir jag en extremt o-pratglad person. Helst får alla bara hålla snattran alltså. Allt som kommer ur människors munnar under denna period är helt oviktigt och bara irriterande och störande att lyssna på. Men jag ber er, ta det för tusan inte personligt, det går över om någon dag sådär. Och ingen av mina irriterande eller korta kommentarer är allvarliga.

Antar att de mest positiva människor behöver få ha lite negativ energi att sikta ut, annars skulle vi nog bli galna.

Men som sagt, det är jobbigt att lyssna på onödiga saker, så säg ingenting onödigt, säg bra saker. Det är heller ingen idé att ni försöker låta smarta, då blir jag bara ännu mer irriterad. Låt mig va en stund bara.

Älskar er alla om en stund igen. =P .
Kram


Kommentarer
Postat av: kajsa

sama här tove,är åxå på dåligt humör och kännslig.

Har bara dragit åt mig otur idag.

När man mår såhär finns det inge bättre av att vara ensam.

Puss vännen

2010-05-24 @ 23:10:20
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0