Ursäkta men jag lever.

Jag lever. Jag har bara för mycket annat i huvet än att palla blogga. Men jag får väl ta tag i mig själv och berätta vad som hänt den senaste tiden.

Hmm...
Jag har arbetat.
Jag och Angelica ska göra en sak.
Jag har bestämt mig för att bli aningen vegetarian. (okej nu förstår jag att det höjs på en del ögonbryn, men jag mår mycket bättre utan kött, därför väljer jag att välja bort det, men får jag lust att äta kött någon dag så gör jag det, inge mer med det). Fisk och kyckling och leverpastej går dock fortfarande ned.
Jag har tagit tag i träningen igen.
Jag och Fia var och såg Alice i underlandet i 3D igår. Dock hade jag förväntat mig lite mer "hej jag var hög när jag gjorde den här filmen". Menmen, den var bra ändå.

Sist men inte minst så vill jag meddela alla att jag håller på att bli TOKIG här hemma. Jag vill resa bort med hela världen för mina fötter!

 

Så Hallå världen! Här är jag. Skänk mig lycka och pengar så jag generöst kan dela med mig och leva ut drömmen. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kyckling o fisk diet, så som jag levt i många år nu ;) Dock inte av val, tycker bara annat kött är ush blä...

2010-03-14 @ 00:27:11
URL: http://giapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0