Tove ligger en timme före tiden...

Denna morgon var inte som vanliga morgnar.
Jag vaknade av min väckarklocka, kvart över fem. Som vanligt tänkte jag snooza ett tag. Trodde jag ja. När det gått exakt nio minuter snooz tid ringer klockan igen. Då får jag jätte bråttom och hoppar upp ur sängen, eftersom jag tror att jag snoozat i över en timme. Vilket alltså inte var fallet. När jag står och gör iordning min frukost kastar jag en blick på klockan...

Det slår mig alltså inte att klockan bara är halv sex fören jag brer min första smörgås. Men vid det laget var det alltså ingen idé att ta sig till sängen igen.

Alltså ligger jag en timme före min egen tid och kan sitta här och lata mig vid teven och "Americas funniest homevideos". :)

Jag önskar er alla en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0