Tove erkänner att hon tjuvkikade lite på bröllopet

Jag blev till och med lite rörd. De såg ju så kära ut när de tittade på varandra. Fast jag tyckte att Victoria skulle gråtit lite mer, men hon är väl upplärd att inte visa så mycket känslor. Hela spektaklet i helhet var väldigt fint. Fast jag tyckte det saknades lite. Till exempel fick man inte se några egna löften, ingen speciell utvald kärleks dikt eller del av bibeln läste de upp (mina öron hörde det inte i alla fall), och inte heller fick vi se någon TUNGKYSS!
De började inte ens hångla i vagnen. Nej det var lite stelt. Men ändå rörande, som alltid i sånna sammanhang.

Jag måste lämna en kommentar angående hennes super fina klänning också. Den var perfekt. Hade förväntat mig lite mer avancerad, men sedan insåg jag att Victoria väl inte är så komplicerad som person. Hon är väl lite platt. Så klänningen passade henne.

Fint var det.
Fast enligt min åsikt kunde de ha åkt till Afrika och gift sig för sina egna pengar. (Som någon sa).

Aaa. Tove är svartsjuk. Den som ändå vore prinssesa.


Ja jag lånade bilder från aftonbladet.

Jag måste också lägga ut en bild från ett annat bröllop. Nämligen prinssesan Marys. Det följde jag på teve för några år sedan. Jag minns att jag älskade hennes klänning så mycket.



Vilken klänning var finast? Victorias, eller Marys?
Jag tycker nog fortfarande Marys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0