Som om tio tunga stenar föll från mina axlar

Mitt psyke har inte direkt vart på topp de senaste dagarna. Jag har funderat ut olika sätt att knivhugga folk och vart allmänt psykotisk, ungjefär. deprimerad och irriterad. Inte den bästa kompisen direkt. Har inte ens PMS. Men som Angelica sa: Du har pms tre veckor i månaden, och den fjärde är du pratglad. Haha. (Händer bara vissa månader, oftast inte). I vilket fall som helst...

...Idag sa jag upp mig från mitt jobb. Det var så skönt och kändes som om det verkligen var så det skulle vara. Nu känner jag mig redan på topp. Redan fri. Fasten jag ska jobba en månad till framåt. Det är bara att räkna ner lixom.
Sen drar jag från sverige ett tag. Har sparat en hel del pengar så jag kan vara borta hela vintern om jag vill. Känns som Halleluja kören sjunger här ovanför mitt huvud just nu.

Underbart.

Å grattis Emelie som jobbar sista dagen imorgon.
Jag är den sista "original anställda" att gå, du lämnar mig all alone.

Kommentarer
Postat av: kajsa

härligt att du känner dej fri :) jag tror det va jobbet som gjorde dej arg,blir så när man jobbar hårt och kanske för mycket.

Hihihi sama här har åxå varit arg som du redan vet.

Men nuså får du njuta :) snart får du åka iväg :)

Själv får ja dock vänta tills i agusti med semester :( jag va lite sent ute som vanligt.

Aja är ledig i helgen iallafall hihihi skööönt.

Ta hand om dej nu PUSSAR från mig OCh Skruttan

2010-06-17 @ 21:21:03
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0