Midsommar blidde då en flopp...

Vill bara meddela alla hur floppig denna midsommar verkar bli. Ingen har visat intresse att dansa kring stången som jag pratat om såå länge att jag vill göra. Ingen har erbjudigt sig att bjuda på sill och nubbe. Ingen har ens visat intresse för en normal midsommar med glass och jordgubbar med mig!
Alla verkar fira på sitt eget håll, och jobbar och jag är inte bjuden någonstans (okej, Fia bjöd med mig ut imorgon kväll. Det är jag iaf glad för, men nu snackar jag midsommarstången).

Är det NÅGON SOM HAR EN PLATS ÖVER PÅ MIDSOMMAR? RUNT STÅNGEN? SMÅ GRODORNA? Nååågon som jag glömt att fråga?

(Har jag seriöst vart så deppad och arg senaste tiden att ingen vill fira med mig?)
Jag får väl åka till Åloppe då. :)

Är lite smått bedrövad att jag inte får fira den midsommar jag önskade. . . :'(


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag hoppas!!! du får den midsommar du önskar dig.

GLADMIDSOMMAR...:)

Kram Jennie

2010-06-25 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0