Läs detta och avgör själva.

Jag och Oskar bråkar om vem som har rätt. Jag vill gärna att ni kära läsare ska tycka som jag i detta.

I den här reklamen (som jag har visat förut) och här kommer den igen:

Oskar säger nämligen att han säger "what are you sinking about", alltså exakt samma som personen som Maydayar honom, fast med lite brytning dårå. Även Oskars kompis Johan höll med honom. Jag blev faktist ganska irriterad för jag var helt säker på att de inte sa det. Jag satte tjugo spänn på det!  
Jag lyssnade flera gånger för att försöka få klarhet i detta. Men nej. Mina öron hör fortfarande "What are you sinGing about", (med lite extra tryck på G:et där).

Är det bara mina öron som är psykade eller säger de faktist (mot alla odds) "Sinking"?

Kan ALLA läsare svara på detta! Snälla! Ni kan vara anonyma om ni vill alltså. men berätta, VAD HÖR NI?


Kommentarer
Postat av: Fiduz

SinKing! Man hör K:et tydligt!

2010-06-09 @ 21:28:34
URL: http://fiduz.blogg.se/
Postat av: Fiia

Dom säger SINKING och det är jag helt övertygad om!!

2010-06-10 @ 20:26:24
Postat av: angelique

matte hör sinking jag tycker singing

2010-06-10 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0