Ursäkta min dåliga uppdatering...

Jag är för tillfället ganska stressad. Jobbar på ett företag som jag bara vill ifrån. Två veckor till känns OLIDLIGT. Tillbringar eftermiddagarna på gymmet. Planerar utlandsvistelsen för fullt och fixar och donar inför det. Försöker träffa mina vänner så gott det går. Men jag håller på att bli stress skadad. Till råga på allt har jag ångest i hela kroppen, antagligen för att allt känns så olidligt för tillfället.

Men å andra sidan, när de där två veckorna gått, så kan jag känna på friheten igen, då bär det av mot nya vyer. UNDERBART!

I helgen kanske jag befinner mig i Enköping igen och andas lite frisk luft. Får se om jag kommer iväg efter jobbet imorgon.

Så ursäkta att jag inte är på hugget med skojiga inlägg för tillfället. Så går det när livet är en aning kaos-igt.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0