Toves hejdåpartaj fredagen den 16e och lite info

Troligast är att jag åker från landet söndagen den 18e, blir då borta på obestämd tid. Första anhalten blir Rhodos (såklart). I oktober lär jag flyga vidare, vart vet jag inte ännu. Jag får se vart de andra resgalna typerna åker, sen är det bara att hänga på. Kanske kommer hem några veckor i oktober för att hälsa på här hemma (men bara kanske). Får se hur det blir med det.

I vilket fall som helst så har jag fått nog av sverige nu och ska nu ned på stan för ett besök hos optikern (Tove ska skaffa glasögon). Idag blir det dock bara att titta på min syn sen får jag se om man kan få ta hem ett par "prov glasögon" och testa lite. SKOJ! :D.
Efter det ska jag förbi och kolla resor.

Fredagen den 16e ska jag försöka dra ihop något. Säkert lite middag med utgång. HÅLL DEN DAGEN FRI! Mer info kommer.
C U ALL.


Ursäkta alla dessa hästbilder men var tvungen att visa en bild på lille Solo. Seriöst busigaste lille krabat jag stött på.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag lovar att hålla fredagen hellt fri :)

Puss och godnatt min vän

2010-07-07 @ 21:14:25
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0