Tove reser imorgon, här kommer bevismaterialet:


bevis 1: flygbiljett

bevis 2: Det där är mitt handbagage...

bild3: En fullsmockad väska.

Appropå bild 2, jag hoppas ni fattar att det var ett skämt för att freaka er out. Mitt handbagage består av en överfull stor väska med dator och kamera på sisådär 15kilo bara den...
Den där turkosa väskan hittade jag när jag rensade ur min garderob idag. Den sprang jag runt med när jag var yngre och jag tyckte att jag var ascool. Asgarva nu allesammans, det gjorde morsan och jag också.

I vilket fall RHODOS NÄSTA! Planet lämnar land 15.50 imorgon. Good bye suuckers!
(jag har en tur-retur biljett, så om jag kommer hem igen om en vecka hoppas jag att jag är välkommen tillbaka).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0