Tove blev hemsökt i helgen

Hejsan alla glada läsare. I helgen befann jag mig som sagt i Enköping och pysslade med travhästar :DDD.

Jag har väl berättat att det spökar i deras hus? Jag har inte direkt märkt något av det. Kanske något skumt en eller två gånger som man bara sådär viftat bort med att det finns en naturlig förklaring. Trots att jag är helt säker på att det finns en "andra sidan" så brukar jag vifta bort sådana upplevelser med attd et finns en naturlig förklaring.  

Men någon gång ska väl vara den första att märka av det kanske. Denna helg var jag nämligen tvungen att sova i ett annat rum än jag brukar, det gjorde att jag funderade på om spökerna skulle hälsa på mig denna helg. . .

Jag är precis på gränsen från att sova och vakna. Jag kan inte riktigt avgöra om jag sover eller är vaken. Men jag är fullt medveten vem jag är och vart jag är och mina ögon är öppna. Då tycker jag att någon knackar på dörren. :O. Trodde ni det var slut där? Lyssna på det här. Sedan inser jag att det inte är dörren det knackar på, det är min säng, detta övergår i ett högljutt bankande. Efter det så trycks jag ned i sängen och kan inte röra mig. Sedan tycker jag att sängen skakar.
Det var ganska freaky alltså. Speciellt så kändes det att jag blev nedtryckt och fasthållen så verkligt.
Resten skulle kunna vart en dröm eller verklighet, har ingen aning.  

Jag vet inte vad jag ska tro. Var det bara en dröm kanske? Skumt det där när man är medveten men ändå inte vet riktigt vad som händer. Vad tror ni? Har ni blivit besökta av "ande världen"? 


Fin hästmule.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jadu det låter som du fick nattligt besök av någon.

Läskigt det där låter jag skulle skita på mig.

Har åxå varit med om bankande knackningar men dock bara på fönstret.

Bra skrivet jag bet på naglarna när jag läste hihihi.

2010-07-07 @ 21:20:48
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0