Tove är en besatt träningsnarkoman

Jag har senaste tiden vart lite smått besatt av att gymma och (jag skäms över att säga det) men jag är fullt medveten om allt som jag äter.

Om jag äter en onyttig smörgås på morgonen till exempel, eller lite chips en kväll, då måste jag gymma eller springa så fort jag har chansen. Det är viktigt att bli av med kalorierna.

Det har dessutom blitt resultat av det hela. Jag kan stå i en kvart och beundra min rygg i spegeln (jag är extra besatt av rygg musklerna). Jag älskar att ha muskler att beundra och att se riktigt vältränad ut där.
Jag har även förlorat ett antal kilo. Jag vägde mig nämligen här om dagen för första gången detta året tror jag. (På en våg på gymmet, så jag får väl lita på vad den säger).

Idag gick jag till gymmet sedan pumpade jag i två timmar innan jag vandrade hem. Det var riktigt skönt, och den där sköna känslan sitter i nu också.

Ja, jag är lite besatt.


hah... blixt rakt i fejan. Ser ni mina svällande muskler?

Kommentarer
Postat av: Po

Jag kan definitivt relatera till det där ;)

2010-07-16 @ 12:29:32
URL: http://www.mermuskler.se
Postat av: Emelie

åh vad duktig du är!! jag ska oxå bli det.. ^^

2010-07-19 @ 12:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0