Tidningen Slitz ringde och ville att jag skulle vika ut mig. . . ???

Ja de gjorde.. nästan det. Så här gick samtalet:

Slitz: "Jag ringer från tidningen Slitz. Är det här Tove Bergman?"
Tove: "Ja".
Slitz: "Stämmer det att du har vart med och tävlat på Slitz hemsida?"
Tove: "Ööööh, vad? Slitz?"
Slitz: "Ja Tidningen Slitz".
Tove: "Är du tokig? Ööööh NEJ"!
Slitz: "Öööh. Okej. Då måste jag kommit fel".
Tove: "Ja". . .

Hur mångar Tove Bergman med mitt telefonnummer finns det där ute egentligen?
Jag blir faktist lite orolig. Är det någon där ute som har nakenbilder på mig eller? Usch och fy jag skulle frågat lite mer och se vad det handlade om.
MEN VIKTIGT FÖR ER ALLA ATT VETA: JAG SKULLE ALDRIG NÅGONSIN VIKA UT MIG I EN ÄCKLIG GUBBTIDNING DÄR FOLK SITTER OCH TILLFREDSSTÄLLER SIG SJÄLVA NÄR DE TITTAR PÅ MIG. USCH!


Kommentarer
Postat av: kajsa

håller med urch äckligt! kan inte förstå mig på såna tjejer som viker utt sig sådär.

2010-07-07 @ 21:15:57
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0