Johnossi

Igår innan jag lite random påtänkt gick ut till cp med Sara ( :D ) spanade jag på internet om Johnossi möjligtvis spelade i sverige någon gång innan jag flyger iväg härifrån. Jag kollade inte så noga, och dessutom hittade jag inget fören i september.

När jag sedan är ute skriver Angelique (läs Kerstin) ett meddelande till min mobil att Johnossi spelar i sverige 14e juli på Mosebacke. (Hon hade ingen aning om att jag vart inne och spanat innan jag gått hemifrån). Tyckte detta var skoj alltså! Law of attraction är i högform här verkar det som. 

Alla som vill med är välkomna.

Biljetter kosstar 275kr. Konserten börjar 20.00. :D Rock on!

Nu ska jag till mormor o morfar och grilla.


Kommentarer
Postat av: kajsa

nämen kära nån vad du drar åt dig saker,hellt otroligt,är avis för mig går det inge bra men kan bero på att jag inte ens orkar tänka hihihih.

Tar igen det på min semester vecka hihihihi puss

2010-07-10 @ 22:01:25
Postat av: kajsa

hej vännen :) jo det va en bra film,hadde aldrig sett den,jag brukar inte sitta å titta på filmer :)

men nuså kunde jag inte slita mig.

Jag saknar dej och alla andra vänner,jag hoppas att alla kommer nu på fredag,ska bli skoj.

Nuså jobbar jag bara kvällen,sedan är jag ledig :) ska bli så himmla skööönt :) ska sola lite i morg och få lite färg.

Synd bara att det är en vecka,är lite ledsen vill hells ha 3 veckor på raken,men får ta resten i agusti.

En vecka är så kort tid,då vill man ju hitta på massa saker,träffa familj och vänner plus varva ner.

Man hinner ju inte allt men ska ta en dag i taget och se vad som händer.

Hur går det på ditt jobb?

Du jobbar väll nu sista veckan? :)

Nähep nu ska jag plocka lite här hema.

puss

2010-07-11 @ 15:11:53
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0