En dag mot friheten

Imorgon (fredag) är sista dagen jag jobbar på det där skitet som jag arbetat på, på tok för länge nu. 

Den som inte förtjänar bullar ska för tusan inte få några heller. Därav, no fika.

Efter imorgon är jag fri som fågeln! Förstår niiiii hur glad jag är? Var en kund idag som påminnde mig om att jag faktist är helt fri efter imorgon. Jag kan göra vad tusan jag vill! Jag bryter mig fri från alla mönster som jag skapat och vem vet vad Gud har planerat för mig. Det är bara Han som vet. Jag vet inte mycket förutom att total frihet IS THE SHIT!

Avundsjuka?

Imorgon blir det dessutom middag och utgång i här i stan. Det kommer att spåra, och jag hoppas verkligen att folk slopar bilen och åker komunalt om ni förstår vad jag menar.

Se you tomorrow people. ROCK ON!





Kommentarer
Postat av: kajsa

hhihihihi ja nu är du fri Towie :) och jag lovar åka komunalt i morg :) jag ska testa dina tips så jag inte blir bakis :) godnatt och dröm vackra drömmar så ses vi i morg.



Ps har en liten present till dej.

Jag vet att du kommer gilla den.

En liten ledtråd kommer nu.



Andlighetens .... framför alla andra då den skärper sjätte sinnet, stärker Din intuition och förmågan till andlig utveckling.

Balanserar Dina känslomässiga, mentala, fysiska och spirituella energier, och har en djupt lugnande inverkan.

Hindrar försovning, och skyddar mot tjuvar, sjukdomar, stress och negativitet.

Avlägsnar skuldkänslor, självpåtaget martyrskap och självbedrägeri.

Ger en känsla av tillit till framtiden, som gör att Du lättare kan släppa det förflutna.

Läggs under kudden för att undvika mardrömmar.

Hjälper Dig att ta en sak i taget, och njuta av stunden.

Byt ..... med Din partner för att stärka kärleksbandet mellan er.

Främjar regressioner och visualiseringar, och hjälper Dig att få kontakt med Ditt Högre Jag.

Är utmärkt till att rena atmosfären i ett rum, och renar även andra ......

Hjälper dej att dra åt dig rätt människor och hjälper dej mot frosseri och hemlängtan.



Nu får du fundera :) hihihihi

du får se i morg.

2010-07-15 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0