Bli hundra 118 100

Jahopp. Jag har fortfarande fyra dagars gratis användning av 118100 tjänsten. Fråga på nu allesammans. VAAAAD SOM HELST! Ingen fråga är för dum.

Jag skickade precis en:
Hur får man jobb på 118100?
SVAR: OM DU ÄR INTRESSERAD AV ATT JOBBA FÖR 118100 ÄR DET LÄTTAST ATT SKICKA ETT MAIL TILL
[email protected] OM DU VILL HJÄLPA OSS ATT SVARA PÅ FRÅGOR VIA SMS KAN DU OCKSÅ GÖRA DET VIA VÅR HEMSIDA WWW.118100.SE/SPA LYCKA TILL!

Nu går jag in där.

Kom på en fråga nu! vi MÅSTE BOMBARDERA DEM med frågor.

Bilderna från afrika får jag aldrig nog av.


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag ska fundera utt en riktig klurig fråga :)

jag återkommer hihihih

2010-07-08 @ 21:39:47
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0