Fyra tankar i Toves huvud när hon simmar

Här följer fyra tankar i en kvinnas huvud, och fyra tankar i Toves huvud när hon gym tränar simning.

Kvinna: Nu har jag simmat i en halvtimme, undrar om mina naglar kommer att hålla.
Tove:  Oj min hud börjar se ut som min gammelmormors.


Kvinna:
  Undrar om min rumpa ser ut som en valross rumpa i vattnet.
Tove: När jag får en kallsup rinner snoret ned i basängen, hoppas den där äckliga gubben i banan brevid får en kallsup av mitt snor.

Kvinna: Det gäller att pluta med läpparna och se allmänt orörd ut, fasten jag är helt slut.
Tove: Det är alltid lika kul att andas ut under vattnet så att det kommer bubblor i andsiktet.


Kvinna:
Där kommer en snygg kille, jag hoppas jag ser bra ut när jag simmar.
Tove: Kommer han till min bana skämmer jag iväg honom med lite plask med fötterna och låtsas att det inte var med flit.

 


Kommentarer
Postat av: Skogslilja

Hahahahaha!

2010-01-24 @ 08:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0