21 Frågor om 2009

Tänkte vara lite som alla andra och svara på lite frågor (som jag för övrigt hittade, och stal, från Fiduz blogg --HÄR--). Tar bort några tråkiga frågor och omformulerar andra så att de passar mig bättre. Okej då kör vi!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Mest minnesvärda: bakade chibbata bröd i afrika, åkte på safari, spelade curling och sköt lerduvor.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja! (Besökte fyra nya platser, jihoo)!
3. Vilka länder besökte du? England, Grekland, Tanzania + Zanzibar.
4. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja.
5. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Minns inte datumet, men det var en sjujäkla bra kväll, den var för bra, så vill helst glömma den, men det kommer jag aldrig att göra...
6. Vad var din största framgång 2009? Förstår sig på världen lite bättre.  
7. Största misstaget? Att jag inte var så tydlig i ett tillfälle då jag borde ha vart det. Men man lär sig ju av sina misstag!
8. Bästa köpet? Afrika resan!
9. Vad spenderade du mest pengar på? Jag ljuger inte när jag säger att Alla pengar gick till resor.   
10. Gjorde någonting dig riktigt glad? Dum fråga. Självklart!  

11. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Staind - Outside, Jay sean - Ride it, lite Michael Jackson låtar. Och lite andra riktigt dåliga låtar som t.ex Lady Gaga sjunger.
12. Vad önskar du att du gjort mer? REST! (Om det nu är möjligt att göra mer än jag gör).
13. Vad önskar du att du gjort mindre? Festat måttligare. 
14. Blev du kär i år? NEJ! (Sten Tove)!
15. Bästa boken du läste i år? Boken om Nancy Spungen, Millenium böckerna.
16. Största musikaliska upptäckten? Chris Daughtry, Staind, TOOL, Puddle of mudd, Itchy Daze och självklart alla Idolälskare: Erik Grönwall (sorry Fia)!
17. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja en sak. Förutom den saken var mitt år helt perfekt!
18. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Rock´n roll!
19. Vad fick dig att må bra? Resor, alkohol (höhö), musik, kärlek och mer kärlek från mina underbara vänner, för ni alla var där när jag behövde er, trots att jag befann mig någon helt annanstans!
20. Vilken kändis var du mest sugen på? Vile Valo, skulle kunna suga upp honom som en geleorm.
21. De nya människor du träffat som förändrat dig positivt? Verh och Mr M. Pluss några afrikaner.


Kommentarer
Postat av: Fiia

Tycker det låter som du haft ett hejdundrande år,inte alls förvånad!;D

Men Tove...Zanzibar e väl inte ett land.......?!!

Hoppas det blir mer resande i år o att jag får va en del av det!;)

2010-01-03 @ 17:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0