Sex fakta om Tove.

Alltså, inte sexfakta. Sex fakta. Fint.
Det var ju Barret som gav mig den utmaningen, fast det kanske var sju fakta egentligen? Jaja, who cares. Några fakta ni nog inte visste om mig kommer här.

6. Tove hatar att vara kletig om händerna. Då pratar vi allmänt om mat och sånt. Allt som kletar sig på fingrar och runt munnen, det måste bort innan det kladdar. Finns inte papper till hands får man ta vad som finns, vilket brukar resultera i att jag häller på vatten och skrubbar, tröjor brukar gå ibland och i vissa extrema fall lakanet...

5. En av mina favorit filmer är Babe. Ni vet den där filmen om den där vallande grisen. Jag ÄLSKAR Babe. Så charmig. Ett annat fakta är att jag dessutom gråter till den filmen. Men hallå, hur fint är inte slutet på filmen? Lätt på min tio i topp lista.

4. Mitt dröm land att besöka är Canada! Och ni som tror att folk inte åker dit, och vad fasen man ska göra där, kan jag meddela er att visst, vi svenskar kanske inte besöker det landet sådär ofta, men med tanke på hur många människor jag träffat från andra länder som vart i Canada, kan jag meddela att det faktist är ett turist land, som inte är värt att missa! Jag måste dit inom en snar framtid! Dessutom, kolla in landskapet där? Helt otroligt!

3. Jag avskyr blött porslin och sånna där oslipade glas och tallrikar som liksom skär sig mot fingrarna. Det känns som att ta i sandpapper fast blött och lite slätare. USCH. Jag får rysningar av det.

2. Jag har vart riktigt heartbroken två gånger i mitt liv. Å jag skulle nog villja säga att uttrycket "det är bättre att älska och förlora, än att aldrig ha älskat alls", är helt felaktigt.

1. Tove får minnesluckor när hon bara är lite berusad. Fyra öl kan göra susen för minnesluckorna. Oftast med några öl i kroppen blir natten helt blury och allt är en enda soppa i huvudet. Jag antar att detta beror på skitzofreni. Vilket jag säkert har anlag till.

Jahopp... det var väl allt jag hade att komma med. Jag bjuder på en bild.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Mycket bra svarat på frågorna min vän :)

Roligt att läsa :)

Ha en super trevlig dag puss

2010-02-15 @ 15:10:50
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0