Gissa låten

Eftersom ni läsare verkar vara ena riktiga fegisar och inte vill gissa på låten här nere så kör vi väl en ny då. Som kanske är enklare. Men inte lika rolig. Suck... GISSA NU FÖR TUSAN! TRÅKMÅNSAR! (Ta det inte personligt, eller jo föresten gör det, jag har PMS).


När du gjort gjort mig och du förstod att jag kände det
Jag försökte vara lugn men du var så het att jag smälte
Jag föll rakt igenom springorna, Nu försöker jag ge tillbaka
innan det coola runnit ut jag gett mitt bästa test
och inget kommer stoppa mig, men delat ingripande
Jag räknade igen, min tur att vinna lite eller lära lite

Men jag tvekade inte längre
Inte längre, det kan inte vänta
Jag är din

Öppna upp ditt sinne och se som jag
Öppna dina planer och jäklar du är fri
Titta i ditt hjärta och du kommer att finna kärlek kärlek kärlek
Lyssna till musiken för tillfället folk dansa och sjung
Vi är en stor familj
Och det är Gudsrättslig sak att bli älskad älskad älskad älskad

Så jag tvekar inte längre
inte längre, det kan inte vänta jag är säker
Det är ingen mening med att komplicera vår tid är kort
Det här är vår tro
Jag är din.

Ta dig närmare, sötnos
och jag ska naffsa ditt öra

Jag har spenderat alldeles för lång tid att kolla in min tunga i spegeln
och böjt mig bakåt bara för att se den tydligare
Men min andedräkt immade igen glaset
så jag målade ett nytt ansikte och skrattade
Jag gissar vad jag sa är att det finns ingen bättre anledning
att bli av med vanligheter och bara följa årstiden
Det är vad vi borde göra
vårt namn är vår fördel

Men jag ska inte tveka längre,
inte längre, det kan inte vänta
Jag är din.

Gissa låt och låttitel. KOM IGEN NU, DET ÄR JU JÄTTE ENKELT!

Här kommer förra inläggets låt SVAR.
 


Kommentarer
Postat av: Fiia

Ville inte skriva svaret på den förra,ville ge de andra en chans o tänker samma om denna...men eftersom du envisas med att påpeka att ingen svarar så svarar jag: Im yours. Kort o gott!;P

2010-02-16 @ 21:08:56
Postat av: mangan

im yours jason mraz

2010-02-17 @ 18:16:28
Postat av: kajsa

hihih ja har försökt fuska men gick inte så bra.

men har ingen anning thihihihi

puss puss

2010-02-18 @ 14:55:36
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0