Centerpartiet är ju stö**a

De verkar ju verkligen inte ha koll på läget alls!
Fy fasen vad förbannad jag blev här om dagen när jag råkade kolla på nyheterna en morgon.
Centerpartiet har nämligen fått för sig att ungdommar inte ska få löneförhöjning eftersom det skapar arbetslöshet. Kan de kanske förklara detta för mig? De är ju helt LOST! De har ju inte ha en aning om vad de pratar om.

Ungdommar arbetar säkert hårdare än många andra, till en piss lön. Klart vi ska ha löneförhöjning. Man får ju lön efter hur bra man kan sitt arbete. Om jag arbetat ett år på min arbetsplats är det väl klart att jag ska ha löneförhöjning om jag förtjänar det.
Hur länge räknas man som ungdom föresten? 25?
Vi har också lägenhet att betala, vi har också räkningar att betala. Är det meningen att jag ska behöva bo hemma tills jag är 30 eller?
Detta kommer ju bara att leda till att fler ungdommar bor hemma tills de är just 30 bast. Vi kommer inte kunna försörja oss själva.

Ni är ju dumma i huvet. Jag föreslår att vi i så fall tar bort alla höjda löner, även vuxna utbildade människors, för problemet ligger knappast bara hos ungdommarna. Inte ett dugg skulle jag säga. Varför ska bara ni vuxna människor få alla förmåner?

Vi ungdommar glöms bort i samhället. Inte konstigt att man inte pallar lita på regeringen. Ni har ju ingen vett bakom öronen. Ni fattar ju ingenting!
Död åt Centerpartiet!
Okej ni lär ju inte ligga så bra till i valet i år ändå. Tackar för det.


Skateboarding is not a crime.

Kommentarer
Postat av: kajsan

Bra skrivet där Towie,jag håller med :)

PUSS

2010-02-09 @ 19:55:08
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: hello

en böna som bajsar mihihihi

2010-02-12 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0