Tove håller magi i sin hand

Igår efter att ha kommit hem från jobbet funderade jag på en låt. Den bara kom till mitt huvud sådr som det gör ibland. Jag mindes varken texten eller musiken. Men jag funderade på vad namnet på den där låten var. Det enda minnet jag hade av låten var att Mangs hade den på sin skiva i gymnasiet.

Tänkte inte närmare på det utan gick till gymmet och funderade inte mer på låten fören kvällen. Då kom den till mig igen. Var dock för trött för att försöka tänka ut en mening eller liknande på google eller youtube, så jag somnade.

Imorse när jag vandrade till jobbet hade jag inte en tanke på den här låten. Men plötsligt så är svaret där framför mig. I form av en bil som backar ut precis en meter framför mig. Registrerings nummret lyder nämligen "JCB". Det är då det slår mig. Låten heter The JCB song.

Förundrad, glad och tacksam vandrar jag vidare till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Fiia

helt sjukt,så coolt!:o

2010-04-25 @ 19:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0