Lite ringrostig på kol

Tove målar. Eller försöker. Införskaffade mig kolkritor här om dagen. Och nu har jag satt igång. Har älskat att måla med kolkritor sedan jag var ett litet flickebarn. Vet inte varför jag tycker om kolkritor så mycket, antar att det är för att det man målar inte behöver vara så fokuserat och stilla. Man kan bara klottra och det ser fortfarande bra ut.

Var nog på grund av dessa kolkritor jag fick högsta betyg i Bild på gymnasiet. (Det pluss en massa, massa smöör). Annars så vet jag inte varför alltså...

Jag bjuder på två bilder jag målade. (Skratta inte! Det blir bättre snart, är lite ringrostig för tillfället bara).
Okej jag är lite blyg när det gäller att visa vad jag åstakommit. Men strunt samma då. Här kommer de:


Betyg i toasters? =P

Kommentarer
Postat av: Fiia

Den främre bilden e ju jättefin! Blir riktigt imponerad!!

2010-04-28 @ 20:27:43
Postat av: Fiia

6 av 5 toasters!!:O :D

Den främre e riktigt fin,blir imponerad!

2010-04-28 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0