Fotboll, gula kort och filosofi

Dimitri kollar på fotboll, och jag läser om filosofi, (kan någon svara på frågan "Kan mängden av alla mängder som inte inkluderar sig själva inkludera sig själv?) 

Dimitri tror att jag lyssnar på honom när han pratar om fotbollsspelare och gula kort, men jag bara låtsas. Jag fattar ingenting.

Igår blidde det utgång för hela slanten, till en reggie bar, det var nice att gunga med musiken istället för att rocknroll ösa, eller skaka rumpa.

Idag har jag ätit en halv pizza. Det var nice, en tallrik med fett, så här i efterhand blir jag äcklad av tanken.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihi fotboll är inte heller min grej.

Hoppas allt e bra med dej.

ååååh reggie fan va nice,nästa gång följer jag med.

undrar om du kommer på lördag,det blir mycke folk hihihi tycker det ska bli så skoj ler.

puss min towie

2010-04-11 @ 21:44:37
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0