A walk to remember

Någon annan som tycker om den filmen? LÄTT på min topplista bland kärleksfilmer. Det finns få sådana filmer som får en att känna som man gör när man ser den.

Jag är en sån crybaby när det kommer till filmer alltså. Jag ser upp till Jamie (tjejen i filmen). Hon bryr sig inte om vad folk tänker om henne utan kör sitt eget rejs med ett högre syfte än sig själv.

(Son Fia skulle säga: Fyra av fem toasters).
Se den.



A walk to remember.

Jag och Fia såg för övrigt Benjamin Buttons otroliga liv igår. Fy tusan jag grät. Inte så mycket action i den men den var fin utan det.

Kommentarer
Postat av: Fiia

Japp,båda filmerna får 4 av 5 tosters lätt!;D

2010-04-26 @ 18:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0