Tove har vandrat förvirrat omkring på stan i jakt på underkläder med mera.

Rean i år suger verkligen! Det hänger till exempel två år gammla plagg som säkert bara väntat på lagret för att få hängas upp på mellandagsrean, detta på h&m. Nämnde jag att rea är det tydligen när det hänger en galge i ett hörn med texten REA på, och plagget är sänkt med säkert tre kronor. Wow lixom! Resten av plaggen har de i princip höjt priset på. Kul.

Okej att priserna är det samma, men kalla det för böveln inte REA om ni inte vågar sänka priserna på några plagg.

Ursäkta att jag snackar kläder i min blogg, något som händer en gång per halvår ungjefär, mest när jag är upprörd...
Sprang runt och letade BH i flera timmar, för att inte hitta min storlek. Nej, det blev till att ta proffisionell hjälp hos en special affär. Det visade sig att jag hade en skum storlek som typ inte går att hitta i vanliga affärer. Tack Fia för att du orkade vandra omkring med sjuka, snoriga och nysande mig. Nu får jag special beställa mina underkläder.

Tyvärr har jag ingen fungerande kamera för tillfället, så ni får stå ut med någon äldre bild.


---Där har ni Tuttulla---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0