Party juldagen

Gårdagens utgång blev faktist ganska lyckad. Vi dansade gärnet, jag och mina vänner. Trist att det inte var mer roligt folk ute bara.

Det värsta som hände under kvällen var förståss (Jag beskyller Sara för detta), att Sara drar runt mig på dansgolvet och jag vet inte vart vi är på väg, dessutom var dansgolvet nästan tomt på folk vid den här tidpunkten. Just som hon drar upp mig på ett trappsteg för att ta oss ut från denna avdelning flyger en tjej in i min skalle och ramlar handlöst på golvet och spiller vin över hela mig. Sara märker förståss ingenting utan fortsätter dra i mig varpå jag stoppar henne och visar den lilla olyckan. Vi båda stirrar ett ögonblick på tjejen, jag tror vi försöker konstatera att hon lever, när vi vet att hon andas frågar jag vad fasen vi ska göra. Ingen närmare eftertanke där, vi springer!

Grattis tror vi blev utsedda till juldagens idioter. Det var inte snällt gjort när den stackarn låg ensam på dansgolvet och krälade. Min karma skönk en aning...

Tyvärr har jag ingen bild från gårdagen här. Så får väl visa en bild som inte har ett skit med detta inlägg att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0