Lady Gaga suger

Ursäkta alla som diggar Lady Gaga, (Inklusive Mangs).

Men jag måste bara få ur mig detta innan det äter upp mig inifrån. Hennes senaste låt suger verkligen, med stort S och stort UGER. Direkt översättning av en vers från "Bad romance":

Rah rah, ah ah ahh
Rah muh, Rah muh muh
GaGa, ohh lala

Sedan sjungs det lite I want och lite bad romance sedan börjar det om igen.

Namnet Gaga passar i alla fall bra till det bebisspråk som sjungs. Lär dig sjunga normalt för är jag den enda som inte förstår vad du försöker förmedla?

Bara för sakens skull lägger jag ut den värsta bilden jag kan hitta på människan.


Gaga.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

HON ÄR EN MAAAN! :o enligt mig :)

2009-12-14 @ 19:32:43
URL: http://evvosu.blogg.se/
Postat av: mangs

hahaha!! faan va ja garva när ja läste detta inlägg! du har sååå rätt o ja håller helt me. texterna hajjar ja inte men de svänger :D puss på stjärten <3

2009-12-14 @ 20:44:31
Postat av: Coma

Typ.

Vet inte vart mänskligheten är på väg...

2010-09-29 @ 18:57:42
Postat av: Malin

Lady gaga är cool och den mest kända I hela världen! Hon har kämpat hårt och är en jätte bra förebild! Försök skriva en bättre låt om lady gagas nu suger!! Hon är större än vad du någonsin kommer att bli.

2011-06-13 @ 12:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0