Kort, långt, ljust, mörkt.

En liten tillbakablick på ett ämne som jag aldrig nämner här. Just för att det inte känns som min stil att skriva om, men om Amandavardet kan prata om och pilla sig i det var och varannan sekund så kan väl jag få visa mitt HÅR från ett år sedan, för det finns ju sånna av mina läsare som är intresserade av hårväxt...nad...


Blond och kort. 1 år sedan.

Långt mörkt.

Vilket är snyggast? Själv kom jag fram till att jag saknar mitt blonda korta... usch och fy och skäms på mig!

Kommentarer
Postat av: kajsan

du är fin i båda :) men jag älskar ditt långa mörka hår :)

2009-12-14 @ 21:25:31
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogslilja

Host, mörkt!

2009-12-15 @ 07:47:21
Postat av: Fiia

Hmm svårt att säga....du va väldigt fin i ditt korta blonda..men tycker du e riktigt fin nu med..;) kanske ska du kompromissa o ha kort mörkt eller långt o ljust..?:P

2009-12-15 @ 15:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0