En snabb tillbakablick...

För er nya läsare kan jag bjuda på en liten berättelse om mitt liv, så kanske ni förstår lite vem jag är. Annars är det bara att fråga på.

När jag började på gymnasiet var jag en ganska blyg människa. Jag hade nog ganska svårt att få kontakt med folk. Men jag hade gett mig in på att flytta till ett internat ute på landet och helt enkelt bara ägna mig åt hästar och kor, eftersom min stora passion just då var Travsport.

Där anpassade jag mig fort, och efter tre år på denna underbara skola ville ingen av oss ta studenten, (ja det är faktist sant, vi sprang inte ut och var glada att skolan var över som alla normala ungdomar skulle gjort, nä, vi gick gråtandes ut och släpade fötterna efter oss medans våra föräldrar undarade vad fasen de gjort med oss under dessa år).
Tro det eller ej, men jag saknar min skola varenda dag.

Hej och hå, så åkte jag på en veckas utlandssemester till Rhodos efter studenten. Och efter hemkomsten undrade jag vad fasen jag gjorde i sverige, så jag tog mitt pick och pack och drog ensam tillbaka och jobbade på en bar några månader, ensam, i grekland.
Där lever min själ varenda sommar efter dess. (sammanlagt tre sommrar).

Jag älskar att resa, och trivs egentligen inte alls i Sverige. Jag jobbar här endast för att ha råd att ge mig av på nästa äventyr.

I sommras befann jag mig en månad i Tanzania med en vän (vilket var GRYMT). Men efter hemkomsten så skulle jag egentligen ha arbetat heltid på det företag jag arbetar för, men då meddelas jag att jag bara kommer att arbeta en dag i veckan.

"Aldrig i livet" tänker jag och sa upp mig på stört och gav mig av till Rhodos igen (efter fyra dagar i sverige).
Som tur är har jag egentligen världens bästa chef, så jag fick komma tillbaka till arbetet efter utlandsvistelsen.

Sådär. Nu har jag tråkat ut er tillräckligt för tillfället. Ni som pallade läsa hela vet alltså lite mer om mig.
Kul.


jag i den röda peruken.

Kommentarer
Postat av: kajsan

hääärligt fint det blev med den nya bloggen.

Roligt å läsa dina berättelser åxå :)

puss min vän ha en mysig luciadag :)

2009-12-13 @ 11:38:21
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0