Att träna eller icke träna...

Tove sitter just nu i sin säng, utpumpad och trött (efter en 8 timmars arbetsdag ska väl tilläggas), och funderar på om hon ska till gymmet eller inte. Hon väger fördelar och nackdelar mot varandra.

"Jag kan väl meddela att det lutar åt att skippa träningspasset idag, vilket kommer att göra att jag inte kommer kunna träna på hela veckan eftersom jag jobbar säkert till klockan sju tre dagar i rad nu, har födelsedag, födelsedagsfest fredag och julbort lördag (vilket automatiskt skapar en söndag utav ångest och en redig baksmälla). En varm dush istället skulle däremot sitta fint", säger hon.

Mm.. Ska Tove bryta ihop och ta sig till gymmet (med trasiga skor för övrigt), eller kommer hon att stanna hemma?


Kommentarer
Postat av: Fiia

Ledsen att jag inte kunnat göra dig sällskap den här veckan vännen....förstår precis hur du känner o det är just då man behöver en vän som pepper en lite!

2009-12-17 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0