Sanningsrörelsen

Såg någon dokumentären som gick på fyran (?) här omdagen? Kalla Fakta
Det handlade om Sanningsrörelsen. En grupp som har förvandlat teorier till fakta om 11 september.

Vill bara gå ut med, att jag har en vän från USA som jag känner utan och innantill. Han såg attacken och byggnaderna falla. Denna vän har levt ett helt otroligt liv,  (Jag skulle själv villja ge ut hans självbiografi och göra det till en film). Han känner en del ganska högt uppsatta militärer. . .
 Jag ringde upp honom samma dag som dokumentären gick på teve för lite uppdatering, och eftersom jag var lite nyfiken på vad han tycker.

Han berättade då att hans vänner i armén faktist visste att en attack skulle inträffa, men inte exakt var eller när. Men USA valde ändå att ignornera detta faktum och bara låta det hända. Vilket resulterade i hur många människors död?

Tror jag på vad han säger?
Svar ja. Finns ingen anledning att ljuga.

Tror jag att USA gjorde det mot sig själva?
Svar ja. De satte högsta insatsen (människors liv och förtroenden för sitt land) för att, whatever de nu får ut av det. . .

Ni som absolut inte tror på denna teori. Till er vill jag bara tillägga:
Människor går inte att lita på.



Kommentarer
Postat av: kajsan

intressant läsning och du har så rätt,människor går inte att lita på.

Urch tycker det som hände den 11 september är så hemskt,ja klarar inte av att se det på tvn,tycker det är så hemskt.

Bra skrivet vännen pössar

2009-11-12 @ 00:16:13
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0