Nationellt IQ test

Jag spanade runt på internet och hittade en IQ sida. Nu tycker jag att alla mina smarta och osmarta vänner ska bli medlemmar.
Jag var ju för övrigt en Einstein, med IQ 160... (ironi).

Gå in på denna länk: http://iqsverige.se/?mtc5ndq=

Och låt mig meddela er att medelSveriges IQ ligger på 90-109, medans de allra smartaste (typ Einsteins) Har IQ 130+.
Ha så kul people.

Ps. Ska uppdatera denna blogg, så den kommer att genomgå lite förändringar, så ursäkta om den är lite rörig den närmaste tiden. :D.

Kommentarer
Postat av: Trine-Lise

om du ska ha mer korrekta test så gå in på Mensas hemsida.. tror det är den danska som har bäst test :)

2009-11-12 @ 23:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0