En Bacardi cola och en massa massa öl

Jag och Fia har spenderat hela helgen tillsammans! Känns som det var alldeles för länge sedan vi gjorde det. Igår blev det det utgång. Jag och Fia satte sprätt på stan.

Vi drog oss ut ganska tidigt till Centralbaren. Då visade det sig att det var live framträdanden där och alldeles för mycket människor. Jag menar, hur kul är det att tackla sig fram till baren och få diverse blåmärken över kroppen? Detta resulterade i att vi satte oss vid uteserveringen, kallt som tusan ska jag be att få tala om.

Men vi fick oss i vilket fall trevligt sällskap. Detta sällskap drog sedan med oss till en annan rockbar, vilket var nice, för jag trodde det bara fanns en sådan i södertälje. Men icke sa nicke.
Där spårade det... Minns inte att jag gick till bussen. Detta resulterade i en redig baksmälla, trots, ska tilläggas, att jag inte drack så mycket. Men det är väl som det ska vara antar jag. Så, jag har slösat denna lata söndagen i sängen med säsong 3 av KYLE XY. Helt besatt...

Här medföljer några ocencurerade bilder från gårdagen.


Handsome Fia.




Tove och halva Jack.

Jäklar vad kul man kan ha om man slår två kloka hjärnor ihop.
Tove + Fia forever <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har varit en mycket mysig o trevlig helg! Måste säga att det kändes som vi gick från botten till toppen igår kväll!;)

Detta måste göras om fleeeeeeera gånger!<3 <3 <3

2009-11-15 @ 15:51:25
Postat av: kajsan

hihihih vilka härliga bilder :)

Va bra att ni är ute å roar er :) jaså en till rockbar i södertälje,den måste man ju prova på.

Ha en fortsatt trevlig måndag kväll pössar

2009-11-17 @ 00:03:17
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0