Tove saknar ett femsiffrigt belopp pengar

Alltså.
Mitt femsiffriga belopp pengar är svårt att få tillbaka.
Jag ringde banken för att få reda på vart pengarna tagit vägen, de hade gått till ett flygbolag, vilka jag SNART ska boka en resa med, men inte har fått biljetten ännu. Jag gick då ned till Resebyrån och förklarade situationen. De i sin tur skulle ringa dagen därpå (igår). När de ringde sa de att banken satt en spärr på beloppet. Det var bara att ringa banken (igen) och be att få bort spärren så att pengarna kunde användas. Sagt och gjort, imorse ringde jag banken (IGEN), de sa då att de inte kunde få bort spärren, det var resebyrån tvugna att göra. Jag gick nu ned till resebyrån (IGEN), där kunde de inte ta bort spärren, så de ringde till min bank, men de vägrade i princip. Då ringde de till flygbolaget, och de i sin tur ska nu ringa min bank, och sin egen bank för att få tag i pengarna. Flygbolaget ska i sin tur ringa resebyrån och de ska sen ringa mig när de fått bort spärren... På måndag.
Förvirrande? Jag vet.

Kan eländet få ett slut.


Nu ska jag hejja Sverige till FINAL!

Kommentarer
Postat av: kajsa

men gud vad jobbigt hoppas det ordnar upp sig.

Jag saknar dej vännen puss

2009-05-08 @ 23:53:00
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogslilja

oh herre min gud. detta verkar inte klokt nej

2009-05-09 @ 08:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0