När har man rätt att säga "nu räcker det"?

INGEN människa ska ta mig för givet. Då blir jag lite smått irriterad... eller nej aaasförbannad! Som jag är nu.
Ifrågasätter jag dig (konstigt), då sätter du dig under skalet istället för att faijtas för att behålla mig. Du är väl ingen sköldpadda heller? Sluta bete dig som en barnrumpa och våga ta en diskusion! Är du så rädd för närhet att du inte ens kan diskutera det och fööörsöka se det ur någon annans synvinkel än din egen?
Trött jag är...


Här är en person som aldrig någonsin skulle ta mig för givet iaf. Miss u Jersey Mou. <3

Kommentarer
Postat av: kajsa

Bra skrivet vännen,stå på dej,ps fin bild hihihi.

pussar

2009-05-24 @ 23:54:32
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0