Kladdkakor

Idag är jag riktigt frustrerad och förvirrad. Har försökt fått in Grekiska grammatik i min tröga skalle, men varenda gång jag sätter mig för att försöka få in det, så slutar det med att jag slänger igen boken och skriker rätt ut. Ja, det är svårt, jag kan till och med säga att det är omöjligt. Jag fattar inte ett skit. JÄKLA SKIT! (Å JAG SVÄR YTTERST SÄLLAN).
Dessutom finns det en person som jag är ytterst irriterad på för tillfället, jag skulle kunna slå personen med ett slagträ på smalbenet för att få personen att fatta! JÄKLA TRÖG ASS!

Jag skyller på min pms idag. Den är inte lätt att ha att göra med.

Förutom det så är det min kära mors födelsedag idag. Så jag har bakat två kladdkakor i hennes ära! Grattis mor lilla.
Hon vill inte att jag avslöjar hennes ålder, hon har ålders noja, så jag säger Grattis på 25års dagen då.


Jag vill åka bort idag...

Kommentarer
Postat av: kajsa

så snällt av dej att baka.

jo inte min dag heller eller rättare sakt helg,har varit på dåligt humör.

funderar på å åka utt med bilen när det är så fint väder.

ha en mysdag nu och hälsa mammsen från mig.

pussar

2009-03-15 @ 14:46:35
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0