Tydligen så är mina idéer svåra att förstå

Tydligen så förstår ingen vad jag menar när jag försöker förklara min lilla idé. Tydligen så är det en dålig idé som skulle få en person att må sämre. Det vill jag inte. Däremot så vet jag att du har fel. Tro mig, jag känner den här personen utantill och innantill, vi är i princip samma person. Jag vet exakt hur mycket denna person skulle vrida sig på golvet i skrattsalvor och sedan ringa sin "kompanjon" och garva ännu mer.
Efter det skulle denna person tänka fina tankar och troligen tacka mig för att jag tänkt på denne. Vi är trots allt vänner. Mycket goda vänner. Jag vet exakt hur denna tänker.

Bara så du vet.

Var bara tvungen att skriva detta och stryka ett streck över det och aldrig nämna det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0