Tove har en lösning på sina ilandsproblem

Jag har nu slutat grubbla. Jag är fortfarande PISSED OFF, men jag har kommit fram till en lösning som är den bästa lösningen i mitt liv det här året. En stor klump har försvunnit från min mage. Jag vet att jag gör rätt.

När jag gjort en Konsikvensbedömning så visste jag att detta är det rätta beslutet och jag praktist taget SPRANG hem och hade lust att hjula på backen.

Vad detta jag kommit fram till är kommer ni få reda på snart.
Nyfikna?


Glädjeskutt på Zanzibar, och EXAKT sådär känner jag mig just nu. Vet inte vart jag ska rikta mina känslor.

Kommentarer
Postat av: kajsan

hihihihihi LER :) :) :) :)

2009-07-09 @ 00:41:33
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0