Nykter å dann

Vaknade imorse med ena ögat igenklibbat och svullet. Det var kul... inte.
Dessutom är den där förbaskade Rhodoshostan på G, så Jersey matar mig med helt naturlig honung och säger att det är dunder medicin. Bra där, jag förväntar mig att vara frisk inom några dagar.

Ikväll blir det nyktert, och så ska man arbeta. YÄÄÄH.
Det är så nice att vara här igen.

Flyttar för övrigt troligen ut imorgon, närmare jobbet, stranden och de flesta vännerna.

Visar bilder från gårdagen senare antar jag.
Se you suckers.

Kommentarer
Postat av: kajsan

ajaj med ögat,har hänt mig med.

Va roligt att du flyttar ta kort på lägenheten så får man ser hur du bor.

pössar

2009-07-18 @ 18:10:20
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0