Back home

Ursäkta dåliga uppdateringen senaste veckan. Det råkade förekomma så att vi inte hade något internet den sista veckan.
Idag är jag helt slut! Har rest i samanlagt 26 timmar, varav 13 timmar i luften, kan ju meddela att jag sov högst två timmar av den tiden. Mina malariapiller gör även att jag har en konstant PMS känsla. Min stubin har vart jätte kort vissa dagar, som tur är har Fia bara skrattat åt det.

Det får bli en sammanfattning av min resa när jag har mer ork, (eller när datorn har fått upp speeden...)

Vår strand på Zanzibar.


Kommentarer
Postat av: kajsan

välkommen hem gumman,ser efram emot mer bilder,har set lite på facebok.

hoppas du får en trevlig dag på stan,köp nu ngt riktigt fint.

själv ska jag jobba.

men de gör inte så mycket så tråkigt väder idag iallafall.

puss å kram gumman

2009-07-07 @ 09:40:46
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0