Work, work.

Tove är snart redo att bli upplockad och dra sig till jobbelijobbet. Efter att hon käkat upp sin ägg smörgås förstås. Undrar hur denna dag kommer att se ut...
För övrigt så mår Tove primeliprima och tycker att livet är lajbans, förutom när hon vaknade halv fem (!) i morse, då hade hon gladerligen slagit väckarklockan med ett slagträ.

För övrigt så är Tove helt pank, trots att hon fick sin lön idag. Alla pengar kommer dock att gå till grekiska kurs, räkningar och klippning av hår (på huvudet). Jaja... Man får väl dra in på sånt där lyx som att äta...

Nähepp, roligare än så här blir det inte så här tidigt på morgonkvisten.
Tove önskar er en alldeles utomordentligt skojig dag, och sen tänkte hon att om alla tänker intensivt på hur mycket de vill ha sol och ingen snö kanske det blir vår snart...?


Kommentarer
Postat av: kajsa

så härligt glad å positiv när jag läste ditt inlägg hihihihi.

skönt att du mår prima,jo jag mår bättre nu trots alla tankar i huvudet hihihihih.

ska åka skriskor idag med syster å flisan hahaha nja bambi på is säger jag bara ler.

näpp ska sätta på lite glatt reggie musik å sminka mig.

pözzar

2009-02-26 @ 08:27:18
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0