Tove vs Elisabeth Banks

Mycket har man hört i sina dagar.
Jesper har sedan han träffade mig för första gången funderat på vem fasen jag är lik! Det har i princip gått honom på nerverna för att han vet att det är nån, men inte vem...
Igår träffade vi en av hans vänner, jag träffade honom för första gången.
Han fick tydligen flashbaks uppenbarelser, och berättade för Jesper hur lik Elisabeth Banks jag var! Och bevare oss allesammans för det, för där trillade poletten ner, för Jesper, själv fattar jag noll, gör ni?


Någon annan som tycker vi är lika?

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihi jaguda ni e lika ler

2009-02-05 @ 23:06:28
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Fiia

Njaa...lite samma leende o så kanske,men ni har ju inte alls samma ansiktsform....:P

2009-02-06 @ 07:52:16
Postat av: Skogslilja

Mja.. mjo.. öhh.. kanske.

2009-02-06 @ 08:37:37
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0