Nu ska ni få höra...

Idag har jag skurat ett golv 8 (!) gånger! Och nej, inte åtta olika golv, utan ett och samma. Om och om igen. Anledningen var att det aldrig blev rent. Så gissa vad jag gjorde efter åtta omgångar? Jo, jag gav upp.
Jag hade lust att bajsa på deras golv som en liten present, men det passar sig ju knappast. Nu blir det till att åka tillbaka imorgon för att göra om ´et igen, med andra metoder, det jobbiga är att detta är ett "backjobb", vilket betyder att vi redan har vart där och gjort iordning allt, men fått klagomål och måste göra om jobbet. Pga detta får vi inte betalt för vårt utförda arbete, vilket suger! Om det inte blir rent så tänker jag lämna en liten present utsmetat på golvet.

Lycka till Tove som dyngbagge i ditt nästa liv...


Nu tänder vi ett ljus och önskar att våren kommer fort, fort.

Kommentarer
Postat av: kajsa

stakars gumman,jobbigt men du gör så gott du kan,mer kan du ju inte göra.

Hoppas ni blir klara i morg,tänk att det är sista dagen :) Snart helg :)

PUSSAR

2009-02-26 @ 21:05:25
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0