Nu börjar det brinna i fingrarna...

Suuuck! Nu börjar alla snacka om Rhodos säsong 2009, ni vet, det börjas ju planeras nu inför april då många åker dit för att börja jobba igen. Tove hade ju bestämt sig, det hade hon verkligen, för att inte åka i år. Men nu blev hon så sugen i fingertopparna... En sista säsong? Nej... Eller jo. Eller nej.
Men jag vill ju inte loosa mitt jobb här hemma. Men kanske kan ta ledigt några månader? Usch och fy på dig Tove. Men i så fall tänker jag inte jobba på bargatan. Vem vill hänga på? Början av juli, efter Afrika resan. Men som sagt, åker jag dit igen, kommer jag inte hem igen, då blir det till att fortsätta resan vidare. Vad sägs? Nej...

Svårt val.


Det är inte så underbart som det ser ut, det är inte så underbart som det ser ut, det är inte....

Kommentarer
Postat av: Skogslilja

Nej, nej, nej...

2009-02-17 @ 20:08:06
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: Skogslilja

Nej, nej, nej...

2009-02-17 @ 20:17:47
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: kajsa

du gör som du vill guman men vi vill ha kvar dej här hema,det blir så tomt å tråkigt utan våran fest towie :)

men som sakt du gör som du vill,man lever ju bara en gång. :)

PUSSAR

2009-02-17 @ 22:43:12
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Fiia

Nej du ska inte åka! du ska spara pengar så du kan åka ner o hälsa på mg o få ditt livs resa!!

2009-02-18 @ 12:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0