Fiiia here I come!

Pratar just nu med min kära vän Fia på msn. Hon ska ju snart åka till Tansania och volontär arbeta! (jag är stolt över henne)! Nu planerar jag att komma ned och hälsa på där i slutet av vistelsen, så tänkte vi backpacka och åka på safari. Jag är taggad till tusen! Tove bangar inte. Men som vanligt börjar Tove oroa sig över sitt arbete här hemma. Allt vore så mycket enklare om man fick ta ledigt hur man ville lixom. Men som sagt, Tove har inga måsten. Jag får väl säga upp mig om det ska vara så svårt att leva...


Lev people!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihihi gud så roligt,jag e åxå stolt över lilla fian.

åka safari så toppen!!!!ja e avis.

ja jobbigt det där med jobbet men det e ditt liv towie du gör som du vill.

Klart du ska resa hihihihihi.

puss vännen

2009-02-01 @ 14:30:34
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Fiia

åh,gullunge där!;)

vore verkligen superduper kul om du kunde komma ner till mig,tänk vad vi skulle få se o uppleva tillsammans!!:D

2009-02-01 @ 14:49:52
Postat av: Skogslilja

oooh. Nu blir jag avis. Haha

Men det låter som en superduper idé! =D Fyfasen vad skojigt!

2009-02-01 @ 22:37:57
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0