Asså, palla vara trögfattad

Ni vet ju allesammans att i kommentatörs rutan där man skriver in kommentar, står det "REKLAM, NEJ TACK"! Svårt att fatta? Trots detta, så ploppar det då och då in folk som skriver saker som "Hääär, titta på mig, besök min blogg, tyck till". Och hittan och dittan. Jag är fine med det, så länge denne kommenterat mitt inlägg först!
Det är dock undan mitt förstånd att folk pallar surfa, blogg efter blogg och kopiera in en random text för att vi ska besöka deras blogg!
Jag säger bara, NEJ TACK! Dessa kommentarer publiceras icke, de raderas faktist, och nej, jag besöker ej dessa bloggar.

Om ni istället läser mitt inlägg och kommenterar på innehållet där, kan jag garantera att jag kommer förbi er blogg.
Palla vara trögfattad!


Ni har inte den blekaste hur sugen Tove är på en öl, men Tove kör en nykter helg så hon får fortsätta vara sugen till nästa helg...


Kommentarer
Postat av: Skogslilja

Tove är inte sugen på en öl. Bara så hon vet det.

2009-02-06 @ 20:30:07
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja
Postat av: Linnea

Tjoho! Vet inte om du kopplar vem jag är, men om jag säger Ida så gör du nog det! Nu halka jag in på din blogg och måste säga att den kommer bli besökt igen! ;)

2009-02-07 @ 10:52:20
Postat av: kajsa

hej vännen

ja har åxå fått sånt i min blogg,dom försöker bara få mer besökar urcha och fy på dom.

puss vännen

2009-02-07 @ 12:06:36
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0